Thursday, July 29, 2010

رادیو

با عرض سلام و خسته نباشید
غرض از مزاحمت این بود که نرم افزار RadioSUre را معرفی کنم و لینکش دانلودش را اینجا بگذارم تا هم خودم یادم نرود اسمش چه بود و هم شما را آگاه کنم که البته کیست که نداند دانای عالمید.
با این برنامه می‌شود به تعداد بس کثیری کانال‌های رادیویی گوش فرا داد و لذت برد.
زیاده عرضی نیست جز سپاس از آنی که باعث و بانی یافتن این برنامه شد.
با تشکر
دزدکی

Monday, July 19, 2010

نمایاندن ناسزاواری حکومت

داریوش، ابی، گوگوش، نادره، جمشید آریا، شهلا، گلپا، ایرج و... . هر اسم دیگری برای نام بردن و یاد کردن از هنرمندانی که دارای نام هنری هستند و به آن معروفند به کار می‌برید را فراموش کنید. عدم استفاده از نام‌های مستعار هنری دستور و بازی جمهوری‌اسلامی است که سال‌هاست در این کشور اجرا می‌شود. عدم استفاده از نام‌های هنری و نام‌هایی که هنرمندان به آن‌ها مشهورند یعنی استفاده از ادبیات جمهوری اسلامی. یعنی قبول کرده‌ایم جمهوری‌اسلامی درست می‌گوید. یعنی تسلیم شده‌ایم و تن در‌‌‌داده‌ایم به فشار حکومت.
تنها با رای ندادن و بیرون کشیدن پول از بانک‌ها نیست که از حکومت حقانیت‌زدایی* می‌کند. این کارها چه فایده دارد وقتی مانند آنها فکر و رفتار می‌کنیم؟ 
باید فارغ از تعاریف و قالب‌های تنگ جمهوری‌اسلامی هر چیز را با معیارهای جهانی و انسانی تعریف کنیم و به کار بندیم و باید نگذاریم خاطره روزهای قبل از فاجعه بهمن 57 از یاد برود و به هر ترتیبی باید آن را زنده نگه داریم.


پ.ن: بجای واژه حقانیت‌زدایی من عبارت خودساخته‌ی "نمایاندن ناسزاواری" را ترجیح می‌دهم. برای مثال نمایاندن ناسزاواری حکومت.

Friday, July 16, 2010

انتخابات مجلس - من رای نمی‌دهم

زمزمه‌ی استیضاح احمدی‌نژاد و این که آیا مجلس توان انجام این کار را دارد یا نه، از آغاز تلاش‌ها برای دلخوش کردن مردم برای شرکت در انتخاباتی دیگر خبر می‌دهد. به زودی این زمزمه‌ی اصلاح‌طلبان به گوش خواهد رسید که این مجلس بی‌جربزه است، به ما رای دهید تا احمدی‌نژاد را به زیر بکشیم. صندوق‌ها پر می‌شود و بار دیگر اعتبار تازه‌ای برای رژیم رقم می‌زند. درست مانند انتخابات قبل و مانند تمام انتخابات قبلی. 
تعداد کسانی که برقراری یک حکومت را می‌خواهند و خواهان اجرای قانون‌اساسی‌اش هستند دقیقا برابر است با تعداد مردمی که در انتخابات شرکت می‌کنند. هنوز تعداد کسانی که زندگی زیر یوغ استثمار و استبداد را خواهانند و از آن لذت می‌برند یا منافعشان طرفداری از ظلم به دیگران را به روش آنان تبدیل کرده‌است بسیار بیشتر از طرفداران آزادی و برابری‌ است. 
با آرزوی آگاهی و حمایتشان از ایرانی آزاد یا مرگ دسته‌جمعیشان