Tuesday, May 4, 2010

سراب ردپای تو

از دید من «سراب ردپای تو» از زیباترین ترانه‌های عاشقانه‌ای است که داریوش در سال‌های اخیر اجرا کرده‌. نمی‌گویم بهترین که نه متخصص شعر هستم نه موسیقی. اما از دید من عاشقانه‌ای است بسیار زیبا که خوب با آهنگ «چفت» شده. همدرد، تصویر رویا، چکاوک، روز اول و شیرین شیرین همه عاشقانه‌هایی زیبا هستند. اما «سراب ردپای تو» چیز دیگری است. در 15 سال اخیر -از دید من- تنها روزنه و شام مهتاب یارای رقابت با «سراب ردپای تو» را دارند. شعر این ترانه را روزبه بمانی سروده و آهنگساز آن علیرضا افکاری است.
«
سراب ردپای تو» از آلبوم بعدی داریوش با نام «دنیای این روزای من».


سراب رد پای تو كجای جاده پیدا شد / كجا دستاتو گم كردم كه پایان من اينجا شد
كجای قصه خوابيدی كه من تو گريه بيدارم / كه هر شب هرم دستاتو به آغوشم بدهكارم
تو با دلتنگيای من، تو با اين جاده همدستی / تظاهر كن ازم دوری، تظاهر می كنم هستی
تو آهنگ سكوت تو به دنبال يه تسكينم / صدايی تو جهانم نيست فقط تصوير مي بينم
يه حسی از تو در من هست كه می دونم تو رو دارم / واسه برگشتنت هرشب درا رو باز ميذارم
(ویدئوی این آهنگ)




برای آگاهی از نحوه خرید آلبوم دنیای این روزای من در ایران اینجا را کلیک کنید و برای اطلاعات بیشتر این سایت را بخوانید.

No comments:

Post a Comment