Wednesday, November 24, 2010

آقای نوری‌زاده! لطفا مرا هم به لیستتان اضافه‌ کنید

محسن سازگارا - علیرضا نوری‌زاده
همین موسوی را در نظر بگیرید . چند تن از ما در این یکسال و نیم، مبارزه و استواریش را قدر نهاده‌ایم؟ ( داریوش همایون را مستثنی می‌کنم که حقاً نشان داده یک روشنفکر آزاد اندیش میهن پرست است و به گونه‌ای تحسین برانگیز از همان لحظه برشدن رایت جنبش سبز در کنار آن و مشوق و حامی رهبرانش بوده است) مرتب غر میزنیم که بله، موسوی نخست وزیر خمینی بوده و مسؤول کشتارهای سال فلان و بهمان است. من خود در این مدت بدترین حملات و فحش و ناسزاها را نه فقط از سوی حسین بازجوی شریعتمداری و اصحابش در امنیت خانه مبارکه سید علی آقا، بلکه از جانب نخبگان دورو برم متحمل شده ام چون موسوی و کروبی را به خاطر مقاومتشان و حسرت یک آخ را به دل سید علی آقا گذاشتن و روز به روز بیشتر از رژیم فاصله گرفتن و به مردم نزدیکتر شدن تأئید کرده‌ام و بسیار بار ستوده‌ام. برای اینکه زهرا رهنورد را بانوی سبز خوانده‌ام. 
علیرضا نوری‌زاده - اینجا


آقای نوری‌زاده! می‌شود دقیقا بفرمایید از کدام مبارزه صحبت می‌کنید؟ می‌شود تعریف شما را از مبارزه بدانم؟ می‌شود بدانم شما علیه چه و برای بدست آوردن چه مبارزه می‌کنید؟ می‌شود بفرمایید "همین موسوی" در یک‌سال و نیم گذشته در چه راهی مبارزه کرده و از خود استواری نشان داده؟ آیا لحظه‌ای از این "مبارزه و استواریش" بوده که در جهت تحکیم رژیم و برای نجات رژیم از سقوط نزدیکش محتومش نباشد؟ آیا جز این نیست که "همین موسوی" تنها به این دلیل که احمدی‌نژاد با رفتار و سخنان و تصمیماتش در راه براندازی خودکار رژیم جمهوری و اسلامیِ جمهوری اسلامی گام برمی‌دارد با آن مخالف است؟ اگر لحظه‌ای جز این بوده نمونه‌ای از بیانیه‌های "همین موسوی" را بگویید تا ما هم بدانیم که "همین موسوی" و "مبارزه و استواریش" را تحسین کنیم.
آقای نوری زاده! بنده افتخار این را دارم که نه روشنفکر، نه آزاد اندیش و نه میهن‌پرست که اگر داریوش همایون که طرفداری‌اش از خاتمیِ تدارکاتچیِ خامنه‌ای هنوز از خاطره‌ها نرفته چنین است، بنده خوشبختانه این صفات را ندارم و اگر چنین هستم صمیمانه آرزو می‌کنم چنان نباشم تا مبادا مرا ذره‌ای شبیه به داریوش همایون بیابند. بنده بجای میهن‌پرست بودن و اداره حزب مشروعه اسلامی (لیبرال دموکرات) این افتخار را دارم که "به گونه‌ای تحسین برانگیز از همان لحظه برشدن رایت جنبش سبز" به دلایل بسیار (که اگر شما هم همانگونه که من از شما خواستم از من خواهش کنید دلایل را برایتان بازگو می‌کنم) با آن مخالفت کردم و این مخالفت خود را بسیار تحسین برانگیز تر از همراهی شما با جنبشی تا گلو در جهل فرو رفته می‌بینم. ان هم از سوی شما که گویا موج‌سوار قهاری هستید. هم سوار موج انقلاب می‌شوید، هم سوار موج ضد انقلاب. هم سوار موج ضد بختیار می‌شوید و هم سوار موج مرثیه‌خوانی برای بختیار. هم سوار موج اصلاح‌طلبی می‌شوید و هم.... این قسمت داستان هنوز اجرا نشده ولی به زودی سوار موج انحلال‌طلبی خواهید شد و اصلاح‌طلبی را از بیخ‌ و بن اشتباه خواهید دانست. این خط - این هم نشان×


آقای نوری‌زاده! درباره این ادعای شما که موسوی و کروبی روز به روز بیشتر از رژیم فاصله گرفته‌اند می‌گذرم. گویا در نظر شما رژیم یعنی خامنه‌ای و اوباشش و از نظر من رژیم یعنی قانون‌اساسی. از نظر شما این دو فردی که من حتی از بردن نامشان محتاج قضای حاجت می‌شوم هر روز از رژیم فاصله بیشتری می‌گیرند اما از نظر من هر روز بیشتر به رژیم می‌چسبند و نگران نابودی‌اش می‌شوند.


آقای نوری‌زاده! مرا از قلم انداخته اید. لطفا مرا هم به لیستتان اضافه‌ کنید. من نه بازجوی شریعتمداری و اصحابش در امنیت خانه مبارکه سید علی آقا هستم و نه از نخبگان دور و برتان. لطفا مرا هم به لیست کسانی که "بدترین حملات و فحش و ناسزاها" را نثار شما می‌کنند اضافه کنید. "بدترین حملات و فحش و ناسزاها" نثار شما و همه کسانی باد که از رژیم جمهوری اسلامی حمایت می‌کنند، با رایشان به آن حقانیت حکومت کردن می‌بخشند و سعی می‌کنند مردم را در چارچوب تنگ قانون اساسی این رژیم سراسر تبعیض نگه دارند.


آقای نوری‌زاده! شنیده‌ام که شما آخوند زاده هستید. دنیای عجیبی است. آخوندزاده ای می‌شود آن جور و دیگری می‌شود این جور


باقی بقایت. جان "همین موسوی" فدایت

No comments:

Post a Comment